AsELinAnneSi__ Buserkl ben hiç kullanmadım canım ek gıdası vardı gece maması gibi beğenmedi benim kız
AsELinAnneSi__ Buserkl 5.5 aylıkken daha başladık tavsiyem vermemeniz yinede siz bilirsiniz 7.5 aylık şuan bile çoğu şeye baslamadı kaşık mama çok erken canım en az 6 ay kilosu ne kadar çok takılma bende doyumu iyiyse
Buserkl AsELinAnneSi__ 3 aylık olucak 120 ml devam sütünü nadir bitiriyor çoğu zaman 90 içiyor ve çok hareketli ayına göre o yüzden kilo aldıracak bişey arıyorum bende ek gıda için 6 ayı bekliyorum aslında
AsELinAnneSi__ Buserkl yok sağlığı yerindeyse kilosu çok önemli değil canım benim kız bile 150 içiyor dört saatte normal o meraklanma Doktor’un söyler zaten 2 saatte içiyorsa sorun yok