Bebeğim 3 cü ayına giricek doğumdan beri aptamil kullanıyorum ama kilo almıyor 2 gündür sma ya geçtim o da bana çok sıvı ve kızım doğmuyor gibi geliyor sizin tavsiyeniz varmı? Hangi mamayı alsam bilmiyorum anne sütü de içmiyor iyi gelen bişey istiyorum