1_Pandackk Merhaba güzel anneler 💜 bat 24 Haziran dı hala regl olmadım gebelik testinde silik çıkıyor doktorum 10 gün gecikme olursa gel dedi geç döllenme olabilir dedi 🤦🏻♀️kan almadı hala beklemedeyim başına gelen var mı tecrübenize ihtiyacım var 💜
turkan403 1_Pandackk biraz daha bekleyip yapın test koyulaşır varsa kan verirsiniz erken kan verince iki günde bir isteniyo yorucu süreç oluyo
Mervealya1992 1_Pandackk özele gitmeyn saglk ocagına verin beta iin sonra 2 gun snra yne saglk ocagına gidin gecıkmeye gerk ykki bendede sılık cıktı adete 6 gun vardı kan verdm snra yne verdım 2 katına cıktı
SenHepMercimekOlarakKalacaksin 1_Pandackk aa nasil duruyorsunuz ben doktorun ne zaman gel dedigine bakmadan direkt kan testi vermek istiyorum deyip verdim hem de gecikmem bile yoktu😂 evde yaptigim testte cok silik cizgi cikinca kosa kosa hastaneye gidip kan testi verdim. Ben olsam bir dk durmam hastaneye kosardim🤣
turkan403 Mervealya1992 mrb bn pazartesi günü verdim 21 çıktı değer düşük dediler Çarşamba kan alındı tekrar dün çıktı sonuç 78.8 iyi dediler ama hale düşük bı değer dediler bugün aradılar kadın doğum git dediler randevu bulamiyorum son adet 5 Mayıs benm haziranın 2snde leknmem oldu kesildi acaba geç döllenme mi olmuştur anlmdm kafam karıştı iyce
turkan403 1_Pandackk teslterde cikiyo ama evde demi benm evde cikmiyodu teste kanda çıkmıştı bir hafta snra kan verin ama en güzeli kadın doğuma gitmekmis ben kaç gündür sağlık ocağında sinir oldm
turkan403 Mervealya1992 inşallah öyledir ya randevu bulsam gidicem gitsem de gorunmez diyolar ama 3.4haftalik oluyo demi son adete göre 7.8 haftalık olmasi lazım 🤦🏼♀️
Mervealya1992 turkan403 şuan kucuk gozukmez sadece saglık ocagında ıcın rahat olması ıcın beta olcturebılırsın tekrardan bide blmıom nerelısınde ben istanbulluyum tıpmerkezine gtmıştım devlete baglı randevu bulmuştm ertesı gune hemse
turkan403 Mervealya1992 bidaha istemdiler artış iyi dediler ama birden değer firlamasi lazım son adete göre dediler bilmiyorlar galiba başından atilar Gaziantepliyim ben randevu yok talep etim yer olunca donuyolardi hemen normalde ama iki gündür yok
turkan403 Mervealya1992 inşallah canım ya sağlık ocağı pek bilgi vermiyo değerin firlamasina bakıyoruz biz diyo artış iyi ama hale istedimiz gibi değil son adet tarihine göre dedi
turkan403 1_Pandackk öyleymiş galiba ikinci kızımda da benm ultrasonda iki hafta geri cikiyodu haftası buda öyle galiba ama anlmdm inşallah sağlıklı ilerler
1_Pandackk turkan403 ya hadi hayırlısı olsun inşallah kız kardeşim geçen sene 2023 Mayıs ayında gebe olduğunu öğrendi geç döllenmeymiş 😂😂bir sene neredeyse doğurmadi 😂😂 2024 Mart sonra doğum yaptı