Mrv5353 Prmdkanneee bilemiyorum ki bendede tam tersi hic bir belirti yok ama idrar tahlilinde enfeksiyon cikiyor uromisin ve monurol kullandim iki keree belorti bsey olmadigi icinde gectimi devam mi ediyo anlamiyorum tek kullanimlik ztn
Mrv5353 Prmdkanneee doktoruna danis canim yada saglik ocaginda bi tahlil daha ver icin rahat etmesi icin gerekirse devam edersin ztn ihmal etme ben ilk cocugumda bu enfeksiyon yuzunden 27 haftalik erken dogum yaptim ihmale gelmiyor
gzm_42 Prmdkanneee bende de var idrar yolu enfeksiyonu tek kullanımlık toz verdi içtim ama fayda etmedi gibi sanki idrar yaptıktan sonra tekrar idrar yapma isteği geliyor doktor bol bol su iç dedi ama fayda etmedi 🥺 korkuyorum bsy olacak diye erken doğum feln Allah korusun
Bebemiz Mrv5353 index200 mg olandan kullanıyorum. Siz ne kullanıyorsunuz her ay antibiyotik mi verdi doktorunuz. Benim 19. Haftada ilk kez çıktı şimdi 22.haftadayım yine çıktı
Mrv5353 Bebemiz bana tek icimlik toz olan uromisin ve monurol verdi her ay genel idrar tahlilde cikiyor kultur isteniyor kultur temiz cikiyor suan 17. Haftaya girdik
denizleo09 Prmdkanneee ben zalain fitil kullanıyorum doktor 4 tane yazmış her hafta bir tane olacak şekilde 1 ay kullanacağım yani
Alev6606 @“gzm_42”#p33029473aynn bende de bakteri vardı idrar yollarimda dahiliye doktoru cipro verdi sağlık ocağı kullanma zararlı diyo en iyisi suu
Nurmxx Prmdkanneee 24 haftalığım toz da verdiler fitil de ama hiç biri çare olmadı hala enfeksiyonum var ne yapıcam bilmiyorum