Ftmaa28
Katlanabilir aldım evimde çok yer olmadığı için ama küvet doldurup boşaltmak eziyet gibi geldiğinden yenidoğan dönemi dışında kullanmadım uzun zamandır kucağımda banyoda yıkıyorum hem daha kolay oluyor benim için, yeriniz varsa normal alabilirsiniz yoksa katlanabilir alın ben şu an katlanabilirin içine su dolduruyorum içinde oturup oynuyor sıcak diye