Nananan Tazeanne123456 aaannnaaaaa hemn yetişmem lazım 😂😂😂😂😂😂 nasıl unuttum bı haftadır bu günü bekliyorum 🤦
ikinci--geliyor Tazeanne123456 güle güle kullanın.Benim olduğum yerde bim olmadığı için gorumcemden rica ettim.Sabah erken gitmiş çok kalabalık mis.Bende başucu organizatörü istemiştim onu almış.Kendiside diş kaşıyıcı ve mama kaşığı almış 🥰
artikbiranneyim Tazeanne123456 saat 10 da gittim sabah izdiham vardı iyi ki gelmediniz ezilirdiniz yoksa dedi çalışan kız🤣 İstediğim oyuncakların birçoğunu aldım fakat bakım malzemeleri tabii ki bitmişti😅
ssena67 artikbiranneyim oyuncak olarak neler alınabilir ilk bebeğim olacak hiç bilmiyorum o yüzden alamadım
Badehandekuzey Tazeanne123456 herkes ilk çocuktan kalanları 2.ye kullanıyor ondan dolayı aslında bende zıbın felan almıycam eksiğim yok😂
Tazeanne123456 ssena67 eğitici fisher price oyuncaklara bakabilirsiniz bi de 0-6 ay zeka kartları var genelde siyah beyaz onlar olabilir
artikbiranneyim ssena67 ahşap eğitici oyuncaklar, fisher price olanlar, hikaye kitapları, ilk 100 sözcük gibi zeka kartlarından aldım ben ☺️ internet sitelerine kıyasla epey uygundu
Cemre44 Bende 1.000tllik alışverişim yaptım 😅 bim yan apartmanımda olduğu için istediklerinin hepsini aldım. Ama sıra vardı 9da😅
Cemre44 Rabiul şu şeffaf çantadan bende aldım. Islak mayo vs koymak için ama çocuk efektif nasıl kullanılır bilemedim siz ne amaçla aldınız 😅 fikir edineyim
Rabiul Cemre44 bende aynı şekilde ıslak çamaşır koymak için aldım yada boklu çamaşırı olursa dışarıdayken kullanmak için baya büyükmüş e bebekte 40 tl bimde yarı fiyatı iyiydi
kardelen54 Tazeanne123456 dediginiz ana kucagi değil sanırım kanguru eşim almış siyah rengi kırmızı gelmemiş bizim buradakine ana kucağını da çok almak istedik ama başkası kapmış hemen
kardelen54 Bende kanguru valiz düzenleyici gogus pedi akt açma organize aldırdım esime ana kucağını çok istedik ama eşimden önce bi kadın kapmış
TwoPearls Msydn6 Bende eşimi gönderdim hiçbir şey bulamamış kasiyer 8 de gelip bekleyen var kuyruk oldu demiş adam bilmiyor tabi kapısında mı yatmışlar yuh diyo yaaa ne sandın uygun napsın millet almak için bekliyor dedim..
HmerveK Tazeanne123456 yok yok çamaşır sepetini sordum. Burada heme biberon temizleyici hem de çamaşır sepeti yoktu☺️
dhbetul Rabiul aaa bu foto çok iyi oldu karşılaştırmak için canım sağol. Seninki güzelmiş bimdeki sanki almaya değmez gibi
HmerveK Tazeanne123456 Paylaşım için sağolun. Öğle arası farklı bir bime gittim. Orada timmy time kartlar ve çoraplar varmış. Aldım☺️ Sonra sabah uğradığım bime de bir bakayım dedim.Biberon temizleyiciyi yeni koymuşlar baya vardı aldım 10 tl’e☺️fisher price’ı da gördüm tek kalmış. ilk araştırdım trendyolda en düşük ne kadar diye 449 tl idi. Hemen aldım. Ben de toplamda 960 tl harcadım. Ama baya ihtiyacımı giderdim.