Tazeanne123456 Merhaba, sabah bimden çok güzel şeyler aldım. Çoğu kapı açıldığı gibi bitti. İhtiyacı olan değerlendirsin çok uyguna şeyler vardı. Benim alışverişin 980 tl tuttu.
HmerveK Tazeanne123456 09:05’de gittim bime. 5 dk arayla valiz düzenleyiciyi kaçırdım. Zaten 1 ya da 2 tane geliyor. Bir teyze 2 sini de götürdü yanlış görmediysem☺️ nevresim takımı, lastikli çarşaf, biberon kurutucusu, kırlent ve 2 tane kısa kollu zıbın alabildim. 400 tl tuttu. 2 tane zıbın çarşaftan daha pahalı anlamadım😅 sizin aldığınız kutu nedir? Burada yoktu🥺 Güle güle kullansın bebeğiniz☺️
Msydn6 Tazeanne123456 ben uyuyakalmışım 10 da gittim hiçbirşey kalmamıştı sömürmüşler valla birtek şey alamadım 🥺
_ozlmm Tazeanne123456 ay ne güzel almışsınız her şeyden ben gittiğim de sadece kapı arkası organizer emzik saklama kabı ve bende olan oyuncaklar kalmıştı 🙈 göğüs pedi süt saklama poşeti konak tarağı ve alt açma çantası aldım bende bi onlar kalmıştı 🫠 Keçe çanta kirli çamaşırlar için naylon poşet falan vardı onlardan da almayı düşünüyordum ama kalmamıştı
Cemre44 Rabiul şu şeffaf çantadan bende aldım. Islak mayo vs koymak için ama çocuk efektif nasıl kullanılır bilemedim siz ne amaçla aldınız 😅 fikir edineyim
HmerveK Tazeanne123456 yok yok çamaşır sepetini sordum. Burada heme biberon temizleyici hem de çamaşır sepeti yoktu☺️
Tazeanne123456 Fisher price oyuncaklar özellikle internettekine göre çok uygundu. Almayanlar değerlendirebilir
EceQueen 2000 liralık bebek alışverişi yapmışım ben de😅 ahşap oyuncaklar, çamaşır sepeti diş kaşıyocı vs çok uygundu. Baya vardı ben çıkarken her şeyden hala
TwoPearls Msydn6 Bende eşimi gönderdim hiçbir şey bulamamış kasiyer 8 de gelip bekleyen var kuyruk oldu demiş adam bilmiyor tabi kapısında mı yatmışlar yuh diyo yaaa ne sandın uygun napsın millet almak için bekliyor dedim..
esty35 Tazeanne123456 ay ne güzel her şeyi almışsınız ben sadece emzik askısı ve biberon kurutucu alabildim 🤦🏻♀️
Melike_00 Tazeanne123456 bende Küvet filesi 4lü Süt mama kabı Bebek nevresim seti Biberon kurutucu Bebegimin ilk zeka kartları Valiz organizer set Biberon fırçası yatak çarşafı Emzik kutusu zinciri diş kaşıyıcı aldım
Badehandekuzey Tazeanne123456 herkes ilk çocuktan kalanları 2.ye kullanıyor ondan dolayı aslında bende zıbın felan almıycam eksiğim yok😂
Serbet Ana kucağı alan var mı ? Bende çok şey alamadım 09:10da gittim . Biberon mama kaşığı hurç alabildim
Tazeanne123456 Serbet ana kucağı vardı ama trendyoldna baktım 250 tlye siyah renkli gayet güzeller var. Kırmızı almak istemedim. İnternette daha ucuzdu
beybim0 Küvet filesi, 3 adet zıbın, bebek nevresim seti, bebek alt açma çantası aldım bende Zıbın ve nevresim daha önce başka mağazadan almıştım ama zıbınların kumaşları çok güzeldi ordan da aldım :)
kardelen54 Tazeanne123456 dediginiz ana kucagi değil sanırım kanguru eşim almış siyah rengi kırmızı gelmemiş bizim buradakine ana kucağını da çok almak istedik ama başkası kapmış hemen