amayinedeiyiilerledim Hulo2105 doğumdan önce çoğu şeyi tamamlamıştım. Bir bunlar eksikti hemen kaptım. Oturak için saat 8.15 kapıdaydım tek geliyor çünkü 😂
iremsevinc Hulo2105 sadece mama sandalyesi biberon kurutucu ve temizleme fırçası mini hürmetine bide tummy time etkinlik şeysi vardı onları aldım çoğu şey gelmemişti zaten yasadıgım yer küçük bunlarıda eşim sağolsun tanıdık var 1 hafta önce ayırttı 😀 giderken göğüs pedi aklımdaydı ama unuttım 😀
Aylaa123 Hulo2105 hiç bir şey yoktu sevkiat gelmedi dediler bende ihtiyaclaeımı alıp çıkarken bim kamyonu kapıdaydı millet tıra çökmüş tırdan alıp kasaya getiriyodu ne arsız bi milletiz yaa savas mı çıktı tıra saldırmak nedir 😂
Hulo2105 Prensesannesibir vallahi öyleydi herşeyden 2 tane vardı mesela oturaktan 1 tane gelmiş çok saçma ayırtıyor kimisi bence
aslanbeyy 8:50 kapıdaydım bim evimin altında.Bebek olmadan önce çoğu kitapları oyuncakları aldığım için o tarz şeyleri geçtim , ama puzzle cok güzelmiş bende bakacağım ne kadardı acaba gözümden kaçmış 😂 bizimde 850 tl tuttu.
amayinedeiyiilerledim Hulo2105 kız internette 350′den aşağıya yok 200 liraya Ben bedava aldığımı düşündüm 😂😂
14022024 Aylaa123 bizim burda da sevkiyat yok tedarik sorunu yaşandı dediler emzik kutusu bile alamadan geldim
Lovelovebaby amayinedeiyiilerledim İki bime gittim millet kapış kapış etmişti her şeyi . Oyuncak kirli sepeti için gitmiştim yoktu . Sonra eşim yol üzerinde bir bime girmiş orda varmış aldı 😅 . Bizim burdakiler bı değişik ya hiçbir şey bırakmıyorlar 😅😅
Hulo2105 Aden35_yn güzel günlerde inşallah. Ben gitmezdim bim aktüaline ilk defa gittim bebek için sırf kendime olsa gitmezdim😂
Aylaa123 14022024 vallahi bende bişey alamadım ama iyi ki almadın boşver tıra çıktıklarını görünce yani almasakda olur 😂