Kubra_usl İlk kalp atışını ne zaman dinlediniz 6+2 de bugün doktorasını gidicen sizce dinler miyim ya
Merve-metin Kubra_usl bende merak ediyorum dr Salı günü gel dedi Salı günü 6+5 oluyorum duyarız inşallah 🙏🏻
SK-a61 Merve-metin biz büyün tam 6haftalık olduk ve duyduk hayırlısıyla. Biraz derinden geldi çok yeni olduğu için sizde hayırlısıyla duyarsınız inşallah 🙏🏻
Seymaduman Kubra_usl 13 haftada dinledik ondan oncesinde kalp atisi goruluyordum ama doktorum dinletmek istemedi daha onceden dusuk yaptigim icin garantiye almak istedi ve dinletmedi 13 haftada dinletcem dedi
Yeniyeniden Seymaduman evet çok dinlemiyorlar hemen gösterip çekiyorlar 8 haftada banada oyle yaptı sadece duyalım diye
Kayraninnannesi Kubra_usl İlk gebeliğimde 5+4 dü sanırım. İkinci gebeliğimde 9+2 de karından duyulmadı vajinal duyduk anca
Happy-melek1997 Kubra_usl 6+4de dinledim oluştuysa eğer bence dinlersin yada gösterir atışları hakkında hayırlısı olsun inşallah
Orkay 6+3 de kalp atışını gördük ama bebeğe yoğun frekans göndermeyelim henüz çok küçük dediği için dinletmedi. Haftaya perşembe randevum var ☺️