Edizhr öncelikle gebeliği aklınıza alamayacaksınız deneme yapıyorsanız yani pozitif düşünün başka şeyler ile ilgilenin deneyin tabiki ama hamile olacam mi diye düşünmeyin o zaman zor oluyor ve döngülerinizi takip edin adet olduğunuzdan 11. Veya 14. Günler diyor doktorlar ben döngü takip ettim tuttu benimde kalp durma ile sonuçlanmıştı ilk gebeliğim suan 12. Haftaya geldik şükür birde ben denemedim ama ovulasyon çubuğu var diyorlar eczaneler de yumurtlama günü hesaplamaymiş onu da deneyebilirsiniz