Diyabetlianne Bende 15 Nisanda kürtaj oldum 6 haftalıktı kalbi durdu, 1 Ay korunun diğer ay korunmayı bırakabılırsınız dedi doktorum, korunmayı bıraktık hamile kalmadım regl oldum gecıkmeli regl yasayınca hamıle mıyım sorusuyla biraz psikolijimi bozdum bundan sonra biraz rahatlamayı umuyorum İnşallah öyle olurum 😬