karahanzynep ben kürtaj olduğumda Vermişlerdi o sancıyı korkutmak amaçlı demiyorum ama 4 saat boyunca çığlık çığlığa bağırmıştım fakat benim açılmam olmadığı için canım çok yanmıştı senin varmış o yüzden rahat olabilirsin bide senin bebeğin kendini iter benim ki öldugu içine faliyeti yoktu kuzum Bir avazda kurtul insallah♥️