karahanzynep aynınız benide cuma sabah 6 da yatiş yapicak... Suni sanci verilicek... Bir parmaktan biraz fazla acilman var dedi... Yumuşama var dedi bebegin kafasına elim.degdi dedi... Birde biraz zorliycam bugün yarın gelmezse cuma suni şancı dedi... Rabbim yardımcımız olsun hayırla sağlıkla kolaylıkla alalım kucagimiza⚘ Birde inşikak süresini tavsiye ederim Tilavet seçmesiyle yaparsanız bebek kanala giriyormuş her secdede ve kolay doğum oluyormuş...