Cileklipasta AliBinnur sorun değil canım doğrusu o şekilde yani, belki doktorun önlem amaçlı baktırdı ama sor mutlaka nedenini için rahat eder :)
AliBinnur Cileklipasta yarın sonuç almaya gideceğim soracağım kuzum bianlık dalgınlıkla sormayı unutmuşum eve gelince aklım başıma geldi 😊
Sevilay07 peperutka canim ben evde kendim ölçüm yaptim yüksekti sonra hastanede de baktilar oda yüksekti sonra şeker yüklemesi yaptilar ayni yüksekti. Endokrinoloji doktoru ve diyetisyen gözetiminde devam ediyorum suan
nesecelebi AliBinnur bende o yüklemenin 24. Haftadan sonra yapılması gerektiğini okumuştum da o yüzden canım sen başka bir doktora imkanın olursa bir danış Rabbim daima sağlık versin bebişine
Sumeyyecooban Nuribasak sabah aç gidiyorsun önce kan alıyorlar sonra gazoz gibi şekerli bişey içiyorsun birer saat arayla iki kere daha kan veriyorsun canım