Ozdenaz AliBinnur hayır sızın haftanızda gebelık sekerı varsada cıkmıyor erken yapılmıs dr mu onerdı bunu? Dr onerdıyse o dr pek guven vermedi bana heryerde yazıyor doğru zaman 11. Hafta değil
AliBinnur Ozdenaz dediğim gibi ailemden dolayı yapmış olabilir. Bian dalgınlıkla niye yapılıyor dememişim
peperutka AliBinnur Hba1c degeriniz yuksek cikmis olmasin?Durduk yere ailede seker var diye hemen yapmazlar.Benim yuksek ciktigi icin 10.haftada yapmislardi
zgepolat Benimde hem anne hem baba tarafınd şeker var. Ben hamilelikten öncede yılda ikikez açlık şekeri baktırırdım. Dr.uma aile geçmişimi anlattım. Her ay kontrole gitmeden 3-4 gün önce açlık şekeri baktırıyorum. Şimdiye kadar sorun çıkmadı. Ama çıksaydı yükleme isteyecekti. Bu arada şeker kontrolüne dr.um 20. Haftadan sonra baktırmaya başladı. 28inci haftaya kadar yükleme yapılmasını da uygun bulmadı. Önceki tahillerde çıksaydı sağlıklı beslenme ve bol su içerek 28. Haftaya kadar takip edicez demişti.
Cileklipasta AliBinnur ben yapıldığı haftaları söyledim normalde 24-28de yapılır ne zaman diye sormuşsunuz ona cevap verdim.
AliBinnur peperutka hiç bi fikrim yok canım dalgınlıkla sormayı unutmuşum eve gelince aklım başıma geldi
Sevilay07 peperutka canim ben evde kendim ölçüm yaptim yüksekti sonra hastanede de baktilar oda yüksekti sonra şeker yüklemesi yaptilar ayni yüksekti. Endokrinoloji doktoru ve diyetisyen gözetiminde devam ediyorum suan
AliBinnur Cileklipasta yok canım bende 10.haftada yapılan arkadaş vardı kötü niyetle demedim kusura bakma 😊
Cileklipasta AliBinnur sorun değil canım doğrusu o şekilde yani, belki doktorun önlem amaçlı baktırdı ama sor mutlaka nedenini için rahat eder :)