kar_kristali Giiizem 36haftalık hamileyim hala yanma yaşıyorum. En çok iyi gelen sade maden suyu.Arada renni şurup içiyorum. Şurup pek fayda etmesede biraz rahatlatıyoe. Eşim koli koli maden suyu taşıyor. 😀
Deletedmom_110 1anonim neee ciddi misiniz şu an ilk kez duyuyorum eczaneden aldım canım nerden alayım
Hayatinmelodisi 1anonim ciddi mi e bana yazdı doktor eczacı da gayet verdi ben bir önceki hamileliğimde full ondan kullandım bunda rennie içiyordum normalde geçen gaviscon yazmış ben de aynı nasıl olsa dedim 3 şişe aldım bir şişeyi de içtim hatta
1anonim Deletedmom_110 bende birsürü eczane gezdim kaldırıldı piyasada yok dendi sonra duydum ki değiştirilmiş kanser mi ne yapıyormuş mide de
Deletedmom_110 1anonim ayy hemen gittim baktım gaviscon değilmiş demek ki önceki gebeliğimde kullandığımdan aklım ona gitti sanırım ama dış ambalajı adı falan benzer fotosunu atayım bak
1anonim eliff4 bence değiştirin içmeyin başka bi ilaç üstte bi hanım efendi paylaşmış ona bakın isterseniz
1anonim Hayatinmelodisi bi araştırın isterseniz vallah ben eczane o toplatıldı dedi baktım gerçekten yok korktum ilaç içmiyorum midem yanıyor ama korku oldu biraz bende