mucizem4423 mrvess 29 yaşındayım FairyMoon Bugün tüp bebek için ilaçlarımı aldım Rabbim vesile kılsın ve kolaylıkla nasip etsin inşallah
FairyMoon Zeyneppx amiiin inşallah çok teşekkür ederim güzel duaların için. Rabbim sizi de sağ salim kavuştursun 🥰
Yeniyeniden Sidddiikaaaa bu süreçte kullanmadim 1.5 sene önce kullandım hormon ilacı tup bebek denerken falan olmayınca rutin hayata devam ettim
Yeniyeniden Sidddiikaaaa hayir yapmadım tek şey kafamdan attim ilgilenemedim başka konulara idaklanmistik eşimle çocuk olmaz demiştik artık supriz oldu