FairyMoon Kızlar 33 yaşındayım amh 0,33 fsh 3,65 bu değerler ile doğal gebelik elde eden var mı 🤦🏻♀️
Zeyneppx FairyMoon fsh bilmiyorum bakayım ama amh benimde 0.3 idi doktor doğal yolla zor dedi tüp bebek düşünüyordum amaaaaa gerek kalmadan rabbim nasip etti oldu çok şükür
mucizem4423 FairyMoon fsh 9.56 amh 1.13 gebelik yok hiç çocuğum da yok burda gittiğim bi doktor tüp bebek doktoruna yönlendirdi elimi çabuk tutmamı önerdi ama ben değerlere takılmıyorum bi yumurta bi sperm yetiyor rabbim ol desin yeter ki
FairyMoon Zeyneppx Zeyneppx Ne güzel maşallah Rabbim sağ salim kavuştursun inşallah banada dua edin lütfen 😊 sizin bebişin cinsiyeti nedir? Ne zaman geliyor 🥰
FairyMoon Yeniyeniden çok güzel inşallah Rabbim bize de nasip eder. Peki sizin hamile kalmanız ne kadar sürdü?
Yeniyeniden FairyMoon canim ben geç evlendim nerdese 4 sene olacak tabi bu yaşta çocuk sahibi çok zor olunuyor 2 defa tup bebekte denedim 6 defa kimyasal 1 defa kalp atışı yok kurtaj.. derken artık olmayacak sanırım saldık bizde kendimizi tam akrabalarımız satıp yüksek model alalım biraz kredi çekeriz derken hop supriz geldi🙂 tabiki elimiz ayağımız birbirine karıştı acaba kese olcakmi acaba kalp atışı olcak mi suan hep arabalarla gidiyoruz tek isteğimiz sagsalim kucağımıza almak nasip olsun inşallah.. bence kafadan silip normla rutin hayata devam etmek
FairyMoon mucizem4423 Kesinlikle Rabbim vermeyecekse tüp bebeklede vermiyor. Çok dua edelim ve kalbimizi hiç bozmayalım yeterki bizde evlatlarımıza kavuşacağız inşallah dua edelim birbirimize. 😊 Ayrıca böyle pozitif olmanızda çok güzel daim olsun 🌸🍀
mucizem4423 mrvess 29 yaşındayım FairyMoon Bugün tüp bebek için ilaçlarımı aldım Rabbim vesile kılsın ve kolaylıkla nasip etsin inşallah
boraninannesi_ 0,1 amh yaş 30 tek yumurtalığım var, fsh değerlim de yüksek geldi. Tesasüfen öğrendim, bebek istiyosanız acil tüp bebek dendi. Acil bebek istemiyorduk korunmayı bıraktık sadece o yüzden😂 ilk korunmasız ilişkimden 7 aylık gebişim🫠😍
FairyMoon boraninannesi_ Maşallah Rabbim ol deyince oluyor doktorlar artık uğraşmak istemediklerinden mi yoksa para mı tatlı geliyor hep tüp bebek vs diyorlar buda insanı aşırı yıpratıyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 😍 hemde ilk seferde ve tek yumurtalıkla gerçekten mucize 🥰🧿🪬
FairyMoon Yeniyeniden Maşallah Rabbim sağ salim kavuştursun inşallah 😊 ne kadar kaldı doğuma cinsiyeti nedir 😍 çok soru sordum ama hoşuma gidiyor 🙈
Zeyneppx FairyMoon etmez miyim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah size de tez zamanda nasip eder güzelliklerle gelir ❤️ kızım olacak inşallah 26+2 olduk Eylül sonu gibi gözüküyor 🥰 inşallah şeninde hamileyim diye burda paylaşımını görürüz kısa zamanda asla umudunu kesme ❤️
FairyMoon Zeyneppx amiiin inşallah çok teşekkür ederim güzel duaların için. Rabbim sizi de sağ salim kavuştursun 🥰