Ecehan istesemde takamıyorum basıyolar beni ya şu sütyenli emzirme atletlerinden almayı düşünüyorum sporcu sütyenleride midemi sıkışıtırıyo şu aralar tek dileğim göğüslerimi alıp kenara saklayabilmek o kadar bunaltıyolar 😂
fatos2404 Buket48 valla ben emzirme sütyeninde rahat edemedim daha çok böyle bez gibi olanlar var onlardan aldım daha rahat oldu. Tabi kişiden kişiye değişir bu, ha bide emzirme sütyenindense atleti daha mantıklı canım
Burcu91 Arkadaslar emzirmw sutyeninizi nerden aldiniz ve kac paraya pentiden bi baktim 3 a 2 ode diyor 72 tl baya pahali olmuuor mu ya
E23ww Buket48 bilmiyorum alakasi varmida bana bi zarari olmadi ama dogumdan sonra kullanamadim gogusu cikarmak zor oldugu icin desteksize gectim
zgeGen Buket48 Buket48 bence zararı oldugundan değilde sadece büyüdükleri için göğüsler zaten zamanla takamıyorsun ki sıkıyolar yarım atlet kullanıyorum sporcu atleti
Rvyd Buket48 telli sütyen seni rahatsız etmiyor mu ben en son dün giydim sütyenin telini çıkardım hiç rahat olmuyor ve göğüslerimin arası birde altı ağrıyor bence çıkar göğüslerin rahat etsin