Buket48 yani şöyle diyim ben en başından beridir bazı giydiklerimi eledim sıkıştırıyor gece yada ucu aradan çıkabiliyordu modelinden dolayı onları bıraktım bende dayanamam giymeden duramam ozamanlarda bir beden büyük almıştım şimdide direk emzirmeye geçtim bence öyle yapmalısın tabiki zararlı