Gizemerkan
Bende dedim ki bi deneyeyim devleti rezalet dr insanı tabiri cayizse hayvan yerine koyuyor şeker yüklenesi yatım bana şekerin var dedi asla öyle birşeyde olmadı 9 ay zehir ettim yani kendime anlıycağın keşke yine doğum yapsam spinal tadı damağımda kaldı ne kadar kormmuşum yazık ettim o aylara 😀