Gizemerkan cbm korkma bende cuma gunu dogum yaptim belden uyusturmali oldu gercekten igneyi az hissettim ayni aman aman acima olmadi emin ol serum yeri daha fazla acımıştır saten hemen uyusma basladi arkasından ameliyat basladi benim sadece nefesim kesiliyo gibi oldu bulantim basladi sakinlestici verdiler hemen duzeldim saten basinda bekliyorlar inan korkulcak bisey yok bebegim hemn oldu onun sesini duyunca ameliyat aklima gelmedi seninde sağlıklı dogumun olsun inslalah birde dua etmeyi unutma 🤲🏻🤰🏻🌸