Çok halsizim sürekli yatmak istiyorum iştahım yok ne zaman bitecek bu günler eşimlede ilgilenemiyorum çok üzülüyorum çoğu zaman annemdeyim mecbur yardımcı oluyor bana falan doktorumda sağolsun hiç bulantım için ilaç vs vermedi söyledimde üstelik yani benim çok zor geçiyor arkadaşlar sizlerde durum nedir nasıl besleniyorsunuz önerilerinizede açığım