Defnemmm2301 Tontikinannesi Maşallahhh ya inşallah bende o aralar doğururm sağlıkla kucağına al inş 😊😊🥰
Tontikinannesi SevgibiR Evet sancim var ama dayanılmayacak kadar değil.5 cm açıklık varmış. Hastanedeyim açılmanın fazlalaşmasını bekliyoruz
Perihanmuhammed Tontikinannesi sağ sağlim kucağına alırsın inş cnm benimde 38+5 hiç gelmeye niyeti yok benim kızımın
Hulyaaaaa75 Tontikinannesi ayy canm ne guzell bende o zaman dogurmak istyorum hadi allah bir avazda kurtarsın inşallah peki noldu suyunmu geldide gittin
EzgiNadir Perihanmuhammed benimki de gelmiyor sizinle aynıyım herkes doğuruyor psikolojim bozuldu resmen ☺️☺️
Laayla Tontikinannesi benimde az kaldı ama korkuyorum biraz bariz aha doğuruyorum hissi geliyor dimi anlamamak imkansız
Rbyglc Tontikinannesi ay hadi maşallah ya hic belirti yoktu bir an da mı oldu bir kaç gün zaten ağrınız var mıydı?? Ve sizin bebek önde mi gidiyordu Bu sene kızlar geç geliyor ama sizinki durmamış ☺️☺️
Tontikinannesi Rbyglc Evet kızım tombik.Sancım yoktu normalde sabah başladı o da dayanılmayacak kadar değildi.Geldik ki 4 cm Açıklık var🤣🤣Hâlâ dayanabiliyorum şuan hamd olsun dua edin lütfen 🤗
Tontikinannesi Laayla Evet aynen.Ama oynaya oynaya doğrucan ben kızı.Geldim geleli kurtların hepsini döktüm 🤣🤣