29+4 haftalik olduk ama 2i 3 gündür kalp atışlarım baya artı beni rahatsız etmeye başladı bu gün daha kötü oldum diye bilirim ilaç kulandım oda bir iki saat iyi geldi yeniden öyle oldum aranızda böyle olan varmı varsa napıyorsunuz nasıl kendinizi rahatlatıyorsunuz?yardım ederseniz sevinirim