Birşey soracağım. Aile hekimin TSH değerin yüksek dedi ilaç başladık. Dahiliye randevusu da aldık ama. 8+2deyim şuan. İki üç gün önce ultrasonda herşey yolunda ilerliyor dedi doktorum. Siz böyle birşey yaşadınız mı? Yada yakınınızda böyle bir deneyimi olan var mı?