Ezgi3535 11haftalık şuanda hareket hissetmiyorum hç 2inci gebelk ilkte hafif hsttemstm bunda daha hsetmedm halsizim çok sürekli yatmak istiyorum scak basıyor klimayla yasıyoruz
Lky0- Gizem-1009 çok erken , ilk gebeliğinizse 17 de falan hissedersiniz bende öyle oldu ilk gebeliğim 17. Haftadan sonra başladım 🥰
Skrnysn ZeyHus33 Benimde 36+0 dayım hareketler azaldı karnımda kasılıp duruyor valla her an gelecek gibime geliyor
Alparslanyigit19 Elifyarenaydemir 19+3 ❤️ olduk bayağı hareketli zamanları oluyor artık otururken de hissedebiliyorum
Skrnysn ZeyHus33 Özellikle sağ kasık kemiğim 3gündür felan çok ağrıyor ayakkdayken özellikle sendede oluyor mu
dika 2cocukluana_ erkenden gelişmiş olabilir belki ama düzenli beslenme ile haftasına uyumlu oluyormuş öyle okudum ben
Ebbruc 2cocukluana_ ilk haftalarda çok uyumlu olmayabiliyo. Benimki de 5+5ken 5+3 demişti doktor geçen günde 10+3ken 10+5 dedi doktor ölçümüne