FKRKS29 Elifyarenaydemir 17+6 yiz 16. Haftadan itibaren sanki çok az az kipirdanmalar gidiyo gibiyim siz🥰🤣
Elifgursoy Elifyarenaydemir 29 hafta aşırı hareketli bir ogluş var karnımda çok zor geçiyor sağlıkla gelir inşallah 🥹
iremd-1798 Elifyarenaydemir 36+5 teyim. Kızım maşallah o kadar hareketli ki özellikle geceleri yatarken çok hissediyorum 🥹 sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
ZeyHus33 Elifyarenaydemir 36+ 2 hareketleri Azaldı Biraz Yeri daraldı agrilarm odemlerim başladı bakalm
Skrnysn ZeyHus33 Benimde 36+0 dayım hareketler azaldı karnımda kasılıp duruyor valla her an gelecek gibime geliyor
Mariii_21 14+4 deyiz sağ tarafımda sürekli bi baskı hissediyorum 2. Gebeliğim ilkte böyle şeyler yaşamadım yada hatırlamıyorum sizde de oldu mu böyle yada ara ara kramp giriyor gibi oluyor sağ tarafıma yarın doktora gidicem ama korkuyorum fikir verir misiniz
zuzuu34 Mariii_21 bendede olmuştu özellikle sağda doktorum muayneden sonra rahmin büyümesine bağlı ağrı ağırlık hissedebilirsin demişti,umarım farklı bişey çıkmaz içini ferah tut🙏🏻
iremree Mariii_21 aynı haftadayız benimde 2. Gebelik ani kalkışta felan da bıçak batmasını yaşıyorum kasık ağrısıyla beraber ama normal diyor doktorlar
Zeyyno_ Elifyarenaydemir 31+5haftaligiz baya agirlastik bebek hareketleri güzel ama ben artık kendimi kaldıramıyorum 😂😂😂
Ebrusisli Zeyyno_ aynıyız canım seninde sancın var mı benim bebeğim çok hareketli ve sert vuruyor canım yanıyor kasıklarımda adet sancısı gibi biraz daha şiddetli sancı oluyor doktorum normal dedi nst sancım çıkmadı ama bazen korkuyorum
zeynpppyllmmzz Havvabektas bol bulantılı kusmalı sürekli yatmalı gidiyor zaman sanki hiç geçmiyor.Sizin nasıl gidiyor
Zeyyno_ Ebrusisli Yok cnm benm sancım yok şimdilik sadece aşağı doğru çok baskı hissediyorum kemiklerim ağrıyor bide bacaklarıma kramp giriyor sürekli bebeğimde hareketleri güzel bazen dediğin gibi bazı hareketleri canımı acıtıyor ama tek seferlik oluyor o da 🥰
Gamze321 Ebrusisli bende 40. Haftadayım aynı durum şuan bende de var sancıda yok dediğiniz gibi nolacak bilmiyorum
buseyusuf27 Elifyarenaydemir 35ım ama oğlum 36 hfta uyumlu agırlastım cok aykta kalamıyorm son 10 gun 🤭🤗
mervesel_ buseyusuf27 ya ne güzel bende 35im ama bebeğim minyonmuş keşke 10 güne bende alabilsem kucağıma sağlıkla o gelmezse kafayı yiyeceğim çünkü