Musel Kıslar benm genetik pıhtılaşma var birde lupus hatasıyım kronik doktorum bana fetal dna testi yaparız demişti sizce ikili üçlü dörtlü testlere girmesemde direk fetal dna testimi yaptırsam ? Yaptıran varmı nasıl birşey nelere bakılıyor
cLearQueen Musel ben yaptirdim birsuru genetik hastaliga bakiyolar. Bence kesinlikle yaptir 2li 3lu falan ugrasma
Crnsln Musel kesinlikle yaptırın ben 10. Haftam da yaptırmıştım en azından kafanız rahat oluyor her şey yüzde 99 çıkıyor cinsiyeti de öğrenmiştim sadece kan alıyorlar sizden.
yeni-annelik Musel ikili tarama testi sonucumuz riskli olduğu için yaptırmıştık yaklaşık 70 gen hastalığına bakılıyor durumu müsait olanlar ikili üçlü yaptırıp strese gireceğine fetal dna yaptırabilir bence
Musel cLearQueen evet bende öyle düşünüyorum bide ailede genetik crohn hastalıpı var kız kardeşimde bende lupus babamdada var ama adını unuttum şuan o yüzden yaptırmak istiyorum nasıl yapılıyor peki ? Birde cinsiyete bakılıyor mu kesin yoksa yaptırdığımız yere göre değişiyor mu
Cudana Ben daha güvenilir olduğu için yaptırdım herhangi bir rahatsızlığımız olmadığı halde, yerinizde olsam kesinlikle yaptırırdım
Musel Cudana evet banada romatoloji doktorum önerdi aslında kadın doğum doktorum söylemedi ben romatolojiden böyle bi istemde bulunduklarına dair yazı alıp kadın doğuma götürüp yaptırayım
Hka_hilal Ben yaptırdım, bence de yaptırılmalı. Cinsiyet de eğer isterseniz söylüyorlar. Ben öğrendim.
Musel cLearQueen peki gerek görmezseler ben araştırma hastanesinde kadın doğum bölümüne gidiyorum sürekli biz gerek görmedikçe yapmayız felan derseler
qusel Musel araştırmada yapılmıyor zaten fetal dna. Ben eskisehir Osmangazi üniversitesi tıp fakültesinde yaptırdım istanbuldan gittim
Crnsln Musel zaten doktorun bakıyor çıkan sonuca o söyler ama orada erkek ve kız işaretleri oluyor oradan öğreniyorsunuz
Musel cLearQueen pazartesi ikili test için randevu almıştım ama sabah 8.30 a verdiler doktorlar 9 da geliyor doktora söyliyim madem fetal dna istiyorum diyim
dreampreee yeni-annelik merhabalar sonucunuz kaçtı ve fetal sonucunuz nasıl geldi yardımcı olabilir misiniz ben de aynı durumdayım
yeni-annelik dreampreee ikili tarama testim 1:145 çıkmıştı riskliydi fetal dna sonucumuz 9 günde çıkmıştı temiz gelmişti şükürler olsun ki sizin risk durumunuz nedir ? 1:200 ün altında olan değerler riskli kabul ediliyor ne yazık ki 1:100, 1:50 gibi