reyhan_t kızımda bende böyleydim her şeye dikkat ederdim oturup kalkmama bile çok evhamlıydım 1 ay dolmadan koşardım hastaneye şuan oğlumda hiç öyle değilim istesemde olamam kızım 2 yaşında peşinde dönüyorum çoğu zaman ani kalkıyorum anne diye bağırınca ağlayınca karnıma tekme atıyor kızım anlamıyor daha filan ama Allah koruyor bizlik bişey yok 1 ayı bile geçiriyorum kontroller için ama o içerde keyfi yerinde oluyor evham daha kötü kızım bence hep hissetti bu korkuyu ve doğduğundan beri hep panik bir yapısı vardır aynı benim gebelik dönemim gibi çok pişmanım keşke rahat davransaydım ben evham yaptıkça zaten düşük riski erken doğum riski hep riskli geçti kızımda oğlumda böyle şeyler düşünmeye vaktim olmadığından daha sorunsuz geçiyor