reyhan_t Ben de senin gibiydim. 1 kürtajım 1 kimyasalım vardı. Şimdiki gebeliğimde doktor kalp atışından 1 ay sonra çağırdığında zaman geçmedi bir türlü. Korkunç rüyalar mı dersin, kafamda senaryolar yazmak mı neler neler. Ama şimdi 15 haftalık olduk bile zaman çok hızlı geçiyor 💘