busray96 0701 karnım bikaç gündür bayağı çıktı kıyafetlerden fark ediliyor, belirtilerim bi anda gitti şu an sadece baş arısı oluyor ara ara. kendimi yorarsam da bel ve bacak ağrısı oluyor
Mavicee Asli98- canım benim de tam o hafta kalça ağrım başladı 2 hafta sürdü sonra geçti ben yaptığım yoğurdun yanına ekstra manda yoğurdu alıp onu da tüketiyorum kemikler gelişsin diye kalça ağrısı çok kötüydü
Ela6169 Biz 14+2 olduk bugün cinsiyet için ne kadar geç gidersem o kadar net olur diye 16. haftada doktora gitmeyi düşünüyorum dönen çok oluyo çünkü burda okuduğum yorumlara göre ☺️
Mavicee Festinalente benimde tek bebek canım pp mesajımın sonunda yazdım ama uyarı geldi nasıl belirtebilirim
Mavicee 0701 benim ilk 2 ay mide bulantısı vardı geçti çok şükür şuan iyiyim belirtim yok göbüş tabi çıktı biraz 15+5 im
Asli98- Mavicee teşekkür ederim gerçekten 2 gündür kalça ağrım var ama hamileliğimin en başından beri de bel ağrısı çekiyorum özellikle uzun süre ayakta kalayım kendimi biraz yorayim daha çok şiddetleniyor
Mavicee Asli98- çok değil ama yorulduğumda ya da uzun süre ayakta durduğumda yaslanma ihtiyacı hissediyorum
Mavicee Arkadaşlar merhabalar nasılsınız nasıl geçiyor süreciniz biz 17+4 olduk çok şükür sizleri de merak ediyorum 🩷