Cnserdm Mavicee Bendedr öyle midem çok boşken berbat oluyorum 😅 Prilam baya engelledi beni inşallah geçer en kısa zamanda 🥹 sağlıkla gelsin hepsi inşallah
Mavicee Cnserdm evet evet aynen öyleydim inşallah seninki de geçer canım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️❤️
Mavicee Nazgrr canım benimde 13 de birden şişti sanki böyle sertlik hissettim 14 de tam minik gönül çıktı
Mavicee Miraymira seninle aynıyız canım son adet tarihimin ilk günü 20 Mart idi bugün 14+2 yiz ve 100 günlük oldu minik
Mavicee Miraymira 6 Temmuz da randevum var orda öğreniriz inşallah. En son 2 li testte gitmiştik 11. Haftada sonra bir ay sonra gel demişti öyle bekliyoruz canım
Mavicee Arkadaşlar merhaba nasılsınız cinsiyetleriniz belli oldu mu biz dün öğrendik bebişimizi Sağlıkla gelsin inşallah sürpriz videom hesabımda bakmak isteyenleri beklerim @akayyemine_
0701 Mavicee merhabalar bende 13+4üm ne gibi belirtileriniz var merak ediyorum ☺️ bende biraz göbek var öyle olunca hiç göbeğim çıktı mı çıkmadı mı hissetmiyorum merak içindeyim yavrum nasıl diye 9 gün sonra randevum var umarım sağlıklıdır 🫶🏻
Mavicee 0701 benim ilk 2 ay mide bulantısı vardı geçti çok şükür şuan iyiyim belirtim yok göbüş tabi çıktı biraz 15+5 im