Ketii yani acil bir durum olmadığı sürece normal en iyisi canım kendini sezeryana şartlama YouTube da instagram da kolaylaştırıcı şeyler var onları dene ben bana 36. Haftadan sonra merdiven çıkıp inmek çok iyi geliyor denmişti birde çömelip kalkmak , kaldırım taşına bir ayakla inip çıkarak yürümek. Sezeryan olmuş biri olarak söylüyorum ki ben çok zorlandım yaram çok geç iğleşiyo bir yılda ancak toparladım çocuğum çok kiloluydu onu taşırken hep ameliyat yerim ağrıyordu şuan 2. Hamileyim 4 yıl geçti ama öksürdüğümde bile hala canım acıyor ama normal yapan arkadaşlarım peş peşe bile çocuk doğurdu zorlanmadan ben mesela 3. Den sonra artık çocuk düşünemem hep tetikteyim aman korunalım aman daha erken sezeryan zor ya 😕🫠