Normal dogum yapmis biri olarak kesinlikle normal dogum derim👍🏻 her zaman duzenli yuruyus yaptim usenmeden gunde en az 30 dk, 3cu trimesterle birlikte merdiven inip cikmaya basladim son haftalara dogru arttirarak, 36. Haftadan itibaren gunde 3 hurma 38. Haftaya girdikten sonra 6ya cikardim, 38. Haftadan itibaren comelme videolari var youtube uzerinden izleyerek yaptim squat pozisyonlari bol bol pelvik hareketleri veee 39+3te muayeneye gittigimde 3cm acilmam oldugu ortaya cikti az az agrim oluyordu ama nisan veya suyum gelmedigi icin dogumun basladigini dusunmedim yatisim verildi annem meryem ana otunu koyu suya suni sanci onerdiler 1 saat aldim 6cm oldu ( hic korkulacak bisey degil bu arada) suyumu patlattilar veee ondan sonrasi tam 4dk da 2 ikinmayla normal dogum ilk dogumum olmasina ragmen hastane rekoru bendeymisti😂 yani gercekten yaptiklarimin faydasini cok gordum 1 gun hafif agrim oldu sonrasi cok rahat🌸