MelodyFairy 27,5 olmuş güncel fiyat Geçen ay sorduk 8,9 demişlerdi %300 artış nedir ya insaf 🥹 Buradaki devlet hastanesi yapmıyor diğer yerler uzak ve tek özel hastane var mecbur yaptırcaz Umarım tutar da maddi manevi üzülmeyiz😔
Zeyson MelodyFairy yok artık 27 buçuk nedir ya çok pahalı bu parayı verebilecek insan var veremicek insan var 😳 inşallah seninki ilk denemede tutar cnm hem maddi hemde manevi olarak yorulmazsın
sutlukahve_ Ayy aşılama o kadar pahalı mı ya inanmıyorum tüp bebegi düşünemiyorum Rabbım yardımcınız olsun
MelodyFairy sutlukahve_ tüp bebek fiyatı da 90 bin küsür olmuş 🥹ve hiç bir şekilde taksit yapmıyorlar tek çekim istiyorlar
miamom sutlukahve_ 7 ay once araştırırken tüp bebek de 70 civarı duymuştum simdi artmistir kesin Allah doğal yolla gebe kalamayan herkesin yardımcısı olsun…
MelodyFairy sutlukahve_ Maalesef öyle Eşimle ilk denememiz olcak aşılama umarım yorulmayız bu yolda 🤲🏻
MelodyFairy Zeyson Geçen ayki fiyatla arasında dağlar kadar fark olmasına şok geçirdik gerçekten bir şey diyemiyorum artık ticaret resmen 🥲🥲🥲 İnşallah sağlıkla tutar 🥹🤲🏻
Zeyson MelodyFairy bu platformda sen ve bi kaç kişi daha var merakla beklediğim hamileyim postunu açmasını 🤲
MelodyFairy Angel161023 geçen ayla bile fark var siz düşünün Fiyatlar güncellendi diyorlar bir şey de gelmiyor ki elden 🥲
elif475475 Lutfiye20 asistanlar yapıyor genelde bizim burda bence ondan tutmuyor. Sizin nasıl bilmiyorum ama eğitim araştırmada baştan salma yapıyorlar maalesef