Betlrmay tezel-3 doktorun gece iç demesinin sebebi uyku yapıyor olması. Ben de 3 ay kullandım. Gün içi de içtiğim oluyordu. Ama iştahım hiç açılmadı. Sadece bulantımı azaltıyordu.
Melekozlu Yazmelegi_ bu kadar fazla içilmesi pek sağlıklı değil gibi ben üst üste 2 kere içtiğimde bile tedirgin oluyordum.
Yazmelegi_ Melekozlu ben içtim doğum bile yaptım bir sıkıntı olmadı bu kadar kötü bisey olsa doktor iç demez zatn
ebru1221_ tezel-3 sıcak hava da etkiliyordur şuan ekstra benim bulantım 1 ay sürdü ama 1 haftada 3 kilo verdim 🥲 şuan şükür bulantım olmuyor ama hiç bişey yiyesim de yok