pamuk_anne Gozdeeerss bir belirtisi yok. Mesela hamilelerde 95i geçmemeli açlık ama geçse de eğer ölçüm yapmıyorsaniz bunu fark etme olanağınız pek olmuyor ne yazık ki. Tahlil yaptırın veya evde cihazla siz ölçüm yapıp görebilirsiniz 🤗
pamuk_anne Zehramom oy oy çok yüksek. 1 saat sonra 140 ikinci saat 120yi geçmemeli. 😔 Biliyorum zor ama diyetlere dikkat edelim 😔
Gozdeeerss pamuk_anne anladım sağol canım ben şuan da 3 aylığım ama acıkınca elim ayağım titremeye başlıyo önceden akşama kadar ac kalsam aklıma yemek gelmezdi şimdi bayılacak gibi oluyorum Bnde açlık şekeri mi acaba die şüphelenmiştim kendi kendime tehsiş 😁
pamuk_anne Gozdeeerss şekeriniz yüksek değil de düşüyor olabilir. Onlar düşme belirtisi sanki 😊 inşallah bir şeyiniz yoktur. Az ama sık yiyin bişey olmaz inşallah 😊
673494 Aylasrsn bende pısman oldum . Bende hergun olcuyorum 90 95 cıkıyo 140 145 cıkıyor halbukı sınır 106-140 hep sınıra yakın. Pazartesı doğumum var saglıkla alalım cocugumuzu kucagımıza❤️
Yhartk meltemmmmm maalesef açlık şekeri iyiyse sıkıntı yoktur diye bir durum yok. Benim açlığım hep normaldi, üstelik ailemde diyabetli de yok, ama yüklememde şekerim olduğu ortaya çıktı, sıkı bir diyetteyim. Doktorunuz tavsiye ettiyse yaptırın lütfen.
meltemmmmm Yhartk yaptıracagım ama onun bi zamanı yok pazartesi randevun var 28 haftalık olucaz yapar mı yinede
Minikdunyam meltemmmmm bana doktorum dediki vücudun insülin üretmiyor yani sınırda dikkat etmen lazım.. yine dün bütün kan tahlillerini yaptırdım normal çıktı açlık fln annem Şeker hastası dedem de şekerdi babası ailede var yani
Mrveglsn Aylasrsn canım sende ölçme yüksek çıkıyosa şeker yüklemede yaptırsan sonucunda dahiliyeye gidip dyet uygulayacaksn başka çözümü insülin kullanacaksn yani neden hala ölçmeyle uğraşıyosnki
pamuk_anne Mrveglsn olcmesi doğru yalnız. Eğer 200 çıkarsa ve bu birkaç kere tekrarlanırsa acile koşması gerektiği için ölçmekle uğraşıyor olabilir mesela. Bana söylenen bu yani. Bazen ne kadar diyet yaparsan yap o değer yüksek çıkıyor ki arkadaş 35 haftalik olmuş insülin vs de kullanmıyor dikkat etmesi takdir edilesi bir durum. Bu saatten sonra yükleme yapılıp insüline de baslayamayacagi için tedbirli olması çok güzel.
Aylasrsn Mrveglsn cunku yuksekti diyet verdiler bu seferde asiri dustu. Cikaramiyodum anca ayarlayabildim o yuzden olcuyorum surekli dengeli tutuyomuyum diye🤗
Aylasrsn Mrveglsn valla 2000 kalorilik vermisti ama benim asiri dusurdu sekerimi o yuzden kendi sekerimi kendim dengeliyorum.