meltemmmmm Hanımlar şeker yüklemesi yerine açlık şekerimi ölçtürmeyi tercih ettim. sonuç 91 çıktı ve hba1c 5.4 çıktı iyi mi sağlık ocağında sonuçların iyi dediler emin olamadım bilgisi olan var mı?
bulutunannesi33 meltemmmmm aclık sekerıyle seker yuklmesı ck farklı seyler kzlar seker yuklemesı aslnda ck onemlı ama yaptrmıyor cogu anne ozellıkle bebek ıcın cok tehlıkelı
Zehramom meltemmmmm benimde degerler senin gibi ama tokluk şekerim 170 bi saat sonra160 geliyor şeker yüklemesi yaptırmayı düşünüyorum annem şeker hastası
Minigimgeliyor meltemmmmm açlık şekeri 70-95 arası hatta 100e kadar yolu varmış normali. Tokluk da ilk lokmadan tam 1 saat sonra 140ın altında olmalı 2 saat sonra 120 nin altında. Tokluk yüksek çıkıyosa ekmeği kesin ya da 1 dilim kepekli yiyin. Ekmek yerine 4 kaşık bulgur ya da kepekli makarna da yiyebilirsiniz. Diyetisyen böyle söyledi çok şükür yüksek çıkmıyo bunlara uyarsam.
Aylasrsn Benimde 91 92 cikiyodu toklukta 140 145 cikiyodu. Cok pisman oldum seker yuklemesi yaptirmadigima. Suan 35 haftalik hamileyim hala sekerimi olcuyorum
673494 Aylasrsn bende pısman oldum . Bende hergun olcuyorum 90 95 cıkıyo 140 145 cıkıyor halbukı sınır 106-140 hep sınıra yakın. Pazartesı doğumum var saglıkla alalım cocugumuzu kucagımıza❤️
Mrveglsn Aylasrsn canım sende ölçme yüksek çıkıyosa şeker yüklemede yaptırsan sonucunda dahiliyeye gidip dyet uygulayacaksn başka çözümü insülin kullanacaksn yani neden hala ölçmeyle uğraşıyosnki
BurcuY Zehramom şeker hastası ailede varsa kadın Doğum doktorları mutlaka şeker yüklemesi istio canım
pamuk_anne Zehramom oy oy çok yüksek. 1 saat sonra 140 ikinci saat 120yi geçmemeli. 😔 Biliyorum zor ama diyetlere dikkat edelim 😔
Aylasrsn meltemmmmm yaptirsaydim eger kesin ve net ne oldugunu ogrenicektim. Ama ailemden kimse seker hastasi degil diye kesin bi dille yaptirma dedi doktorum. Sonrasinda kendim takip ettim tokluklar yuksek cikiyodu. Sonra kestim ekmegi tatliyi falan. Bu seferde tokluklar 60lara 70lere kadar dustu. Suan anca toparladim kendimi. Surekli takip etmek zorunda kaliyorum. Bastan yaptirsaydim ne oldugunu kesin ogrenicektim. Sizinde ailenizde var sanirim seker hastaligi o yuzden kesinlikle ve kesinlikle yaptirmalisiniz. Bebek icin cok riskli bi durum. 2 dilim baklavayla esdeger verdikleri sekerli ilac zten.
Yhartk meltemmmmm maalesef açlık şekeri iyiyse sıkıntı yoktur diye bir durum yok. Benim açlığım hep normaldi, üstelik ailemde diyabetli de yok, ama yüklememde şekerim olduğu ortaya çıktı, sıkı bir diyetteyim. Doktorunuz tavsiye ettiyse yaptırın lütfen.
Zehramom meltemmmmm ailede şeker hastası varsa yaptırmak gerekir diye düşünüyorum ama tercih meselesi tabi siz ne düşünüyorsunuz
BurcuY meltemmmmm ailenizde şeker hastası varsa eğer doktorunuz mutlaka yaptırmanızı ister şeker yüklemesini bana öle söylemişti doktorum benim ailemde olmadığı için gerek yok dedi ama tedirginim acaba yaptırsam mı diye
Minikdunyam meltemmmmm Benim değerlerim de o şekilde çıktı 90 ve 5 toklukta yine 140 fln ama 50 gr ve 100gr şeker yüklemelerim yüksek çıktı hep şimdi diyet yapıyorum
Minikdunyam meltemmmmm bana doktorum dediki vücudun insülin üretmiyor yani sınırda dikkat etmen lazım.. yine dün bütün kan tahlillerini yaptırdım normal çıktı açlık fln annem Şeker hastası dedem de şekerdi babası ailede var yani
BurcuY meltemmmmm evet iyi canım gayet iyi hemde eşim şeker hastası ve yeni öğrendik o yüzden her şeyini araştırıyoruz gayet iyi bide tokluk baktır istersen ağzına ilk lokmanı atıp yuttuktan tam 2 saat sonra oda iyi çıkarsa problem yok demektir ☺️
pamuk_anne meltemmmmm bunlarla pek ilgisi yok ya. Yaptırın yüklemenizi. Evet açlık şekeri önemli ama yükleme bambaşka bir şey. Açlık şekeriniz yüksek çıksa zaten şeker yüklemesine gerek olmadan hasta tanısı konur size. Şeker yüklemesi çok çok önemli.