Almad ilkse ol bence senin olduğun aşının antikoru bebeğine de geçiyor ve bu onu doğumdan sonra tetenozdan koruyor ☺ dediğim gibi benim ilk ve ikinci arasında 5 sene olmadığı için vücudumda hala etkisi var ondan dolayı olmuyorum
Ama tabiki de doktorun en iyisini söyler zaten sana olup olmaman için🌸