2princessmother Ozlem_16 İzmir canım barış büke 🤍 daha iyisine rastlamadım o kadar memnunum ki ilk gebeliğim de kendisini tanımadığım için çok üzgünüm ikincide tanıştık iyiki diyorum yani ☺
Hanzde 2princessmother ben ayrı bölüme gitmeyeceğim kendi doktorum bakıyor detaylıya da ultrason cihazi en son çıkan sistemmiş duyduğumda çok şaşırmıştım
2princessmother Hanzde aynı bende öyle canım ultrason cihazı en son çıkan sistem zaten kendisi perinatoloji uzmanı olduğu için detaylıya başkasına gitmiyicem hangi ildesin doktorun kim senin
Ekincik 2princessmother 19+5 ❤️ fena sol bacak sızlaması mevcut. Birkac gündür var. Baska yasayan var mi acaba bu durumu
2princessmother Ekincik sızlama gibi değil de siz altı arkadaki yumuşak etim ağrıyor benim ya hani insan hamlar da kasları ağırır ya aynı o şekilde ağrıyor Birde her gece 2 kere mutlaka bağırarak sızlanarak uyanıyorum bacaklarımda damarlarım kopuyor sanki bacağım aşırı ağrıyor ve hissetmiyorum eşimde uyanıyor her defasında sesime beni tutuyor düşmeyeyim diye kalkıp ayağımın üstüne basıyorum düzeliyor 🤦♀️🤦♀️ aşırı berbat birşey yani artık korkarak uyuyorum ne diyorlar buna huzursuz bacak sendromu mu ne diyorlar bilmiyorum ki
Zg99 Ekincik 🙏🥰19+4 bende de var birkaç gündür sol bacağımda oluyor ve kalçama doğru ağrı oluyor nedenini anlayamadım
Ekincik 2princessmother tam da anlattığınız gibi söylediginiz yer. özellikle uzaninca ya da gece yatınca çok fena ağrıyor🥹 2 gecedir dogru düzgün uyuyamıyorum. Masaj yapıyorum biraz ılık su tutuyorum bana mısım demiyor 😑😑
Turkan35 Merhabalar ben de 2 gün sonra 20 haftalık olacağım. Karnımda sürekli pıt pıt hareketler var, sizce bu bebek mi yoksa bağırsaklar mı? 20. Haftada bu kadar net hissediliyor mu bebeğin hareketleri
2princessmother Turkan35 aşkım ben 18 de hissetmeye başladım şuan hiç durmuyor yerinde kıpırdak ☺ hele ki geceleri uyutmadığı oluyor yani oynadıkça karnım içten gıdıklanıyor uyuyamıyorum 🌸❤🤲
Ekincik Turkan35 hissedilir. Belki normal hareket halinde olmaz ama Özellikle sırt üstü yattıgımda ben net hissediyorum artık. 19+5 bu arada
Turkan35 2princessmother hahaha benim de ilk gebelik olunca karar veremedim bi türlü ama bağırsak da bu kadar hareket etmez herhalde 🙈
Turkan35 Ekincik evet ben de uzun süre sabit oturunca hissediyorum pıt pıt kapı çalar gibi vuruyor 🫠🥰
Ekincik Zg99 ben de tam olarak bilmiyorum 😑 kimisi magnezyum kullanmak gerek diyor. Kimisi yavas yavas kilo aldigimizdan diyor bide huzursuz bacak sendromu var o da olabilir. Salı günü randevum var doktora soracağım mecbur 😐😐