elif475475 susaMom_ kaçıncı gündesiniz bilmiyorum ama 40 a yakın hepsi düşüyor zaten ilk zamanlar benim de zordu. Ama işe gitmek zorundayım diye ayakta geçirdim belki ben ondan anlamamış da olabilirim🤦🏻♀️ ama yan oturmak zorunda kaldığımı hatırlıyorum mesela otururken
Masym34 susaMom_ minoset vermişti bana bi nebze daha iyi , daha çok yenisiniz az sabır bide duş çok çok iyi geliyor doktorunuz duş alabilirsiniz dediyse hergün duş alın
Elfkzlky susaMom_ ben her tuvalet e gidş sonrası iyice yıkayıp kuruladım. Sonrasında pansuman ve kantaronladım. Ama her tuvalete gidişimde. Biraz zor oluyor ama ne blym. Ben de cok geç iyileştim 🥲🥲 allah şifa versin
Ahrez susaMom_ Turkiye de var mi bilmiyorum ama cok rahatlatici bir spray foto gondereyim bir bakin isterseniz. Her tuvaletten sonra vakinayi ilik suyla yikadiktan sonra kullaniyorsun cok yardimci oluyor. https://imgyukle.com/i/CRLFRS
Bebekayik susaMom_ hayır yanma olmuyodu ama çok zor yapıyodum tuvaletimi gelmesi için baya oturup bekliyodum idrarında dikişi iyi iyileştirir o yüzden yanma oluyor olabilir ama doktoruna mutlaka söyle yanma oluyo diye merak etme çok hızlı geçiyo zaman 😊
Bebekayik ozgeerkan73 evet canım malesef benimde ağrısına dayanamadığım çok gün oldu bi kaç gün önce kontrole gittim jinekolojiye ordada bişeylerle baktı doktor inan yürürken falan çok canım yandı keşke baktırmasaydım falan bile dedim kendi kendime daha yeni iyileşmişti yine acıttı
hayalim35 susaMom_ daha çok yeni 1 ayı buluyor iyileşmesi eczane de sarı su var batikon yerine onu kullandım lavabo sonrası onu döktüm dikişleri kurutuyor çabuk iyileşmesini sağlıyor bn yataktan kalkamicak durumdaydım
Ftsgktrk Hiç birsey onermemisti doktor her tuvalet ihtiyacindan sonra sadece ılık suyla o bölgeyi temizleyip Kuru tutmami söyledi çokta ise yaradı bende her denileni yapmayın ama kötü olabilir doktorunuza danisin
susaMom_ Ftsgktrk Batikon sürüyorum su tutabilirsin demesine rağmen tutmadigim için pişmanım biraz şuan sıcak havalar bir de bugün duş alacağım