susaMom_ doğum yapalı 6.gunumuz bende iç dış dikiş var dün ağrısına sağlık ocağına gittim baktılar ufak bi çatlak var dedi ama o kadR agri yapmaz dedi , pansumana gerek yok ama dedi ben sana yapiyim 1 kereligine yaptı iyi de geldi dünde eşime aldırdım batikon ve gazlı bez
Gerek yok diyorlar ama kendi kendine hafiflemiyor ki bu