Marayyy canım bende adetime 1 hafta varken sürekli testler yaptım koca bir negatifti sonra günüm geçtikçe test yaptım belli belirsiz ikinci çizgi çıktı sonra adetim 4 gün geçti yine test yaptım yine çok silik çizgi ertesi gün kan testi yaptırdım değerim 44 meğer benimki geç döllenme imiş şuan 6+5 olduk kalp atışımızı duyduk inşallah sende hayırlı sonuç alırsın 🤗