Marayyy AlyaSu evet öyle de suan acil bi durum yok kana gitmeme gerek YÖK bide cok üzülüyorum evde çıkmadığı icin sormak istedim adete 5 gün var daha
Sirincili Marayyy canım ben de yaptım 7 gün kala ama erken gebelik testinden yaptım ve çıktı. Sende onu dene bence
Muzaffer Sirincili canım benim erken gebelik testi nemde kullandım evet çıkarıyor varsa günler önce ama birde geç olduysa döllenme . Bence bir kaş gün daha beklemeli .
Bitterinannesi Marayyy canim bende beklemedeyim adetime 4 gun yaptim normal idrarda gebelik testi benimde negatif cikti adetim 2 gun gecikti suan inatla sabrediyorum biraz daha gecsin diye kasiklarim cok agriyor cunku 🙄 adet olacak misim gibi
minasura Bende yumurtlamadan 12-13 gün sonra idrar testinde gördüm ama gölge gibiydi çok çok az belliydi hatta ışığa tutup baktım ertesi gün Yine yaptım yine incecik çizgi cıktı gittim kan verdim değer 12 çıktı
Burcuveburcum Marayyy adete 6 gün kala kan testiyle öğrendim ama geç döllenme olmuşsa çıkmayabilir adetin geçmesini bekleyin derim benim sol kasığımda batma vardı ondan şüphelenmiştim
yaseminan Marayyy erken olabilir kan tahlilinde belli olur ama evde yapacağın testte en doğru sonucu adetin geçtikten sonra alırsın
mirapr Biz de evlendiğimizden beri istiyorduk 4.ayda oldu. Benim de her ay hayal kırıklığı oluyordu ama o ay hiç düşünmemeye çalıştım hatta memlekete tatile falan gittik. Adetime bir kaç gün kala idrarımın bulanık olduğunu farkettim anlam veremedim ama takip ettim bulanıklık geçmiyordu. Benim adetim günü hatta saati bile şaşmaz sabah saatlerinde olması gerekiyordu olmadı bende akşamına test yaptım silik çıktı. Bu arada idrarımdaki bulanıklık devam ediyor hamileliktenmiş😄 rabbim isteyen herkese versin 13. haftadayız şimdi
Biranne26 Bsrakzmn aynen bende de öyle oldu heveslendim iki ay üst üste çıkmadı sonra eşimin ısrarıyla test yaptım pozitif çıktı şimdi 9+1 🥰
Biranne26 Marayyy kızlar en iyisi adetin geçmesini beklemek beklemeyip testler yaptırdım bende adet olduğumda o kadar üzülmüştüm ki bende bir sorun var diye düşünmeye başlamıştım
Bitterinannesi Marayyy canim kotu dusunursen zaten kotuyu davet edersin notr olmaya calis ben suan oyleyim ayni durumdayiz iyi de demiyorum kotu de demiyorum hemen testte yapmiyorm ki 2 gun gunum gecti bekliyorum bekle bakalim ama notr olarak bekle ;)