Esum48 Pepela08 canim ben de 34 haftaligim 1 kere girdi o agri yataktan inemedim yuruyemedim bile bacaklarim ve kalcam tutulmus gibiydi. Doktor jel yazdi onu surdum 1 kere. Bir daha yasamadim
umrumdadegil Pepela08 he bende diyecektim 39 da ne işe yarasın artık 🤣 ama 29dan önce verildi bana kalça ağrım çok vardı basamıyordum resmen ayağımın üstüne hatta bazen tuvalete bile gidemiyordum eşimin koluna giriyordum eşim götürüyordu ayh çok zordu