Ben hamileliğimin yaklaşık 10. Haftasından beri çekiyorum bu ağrıyı suan 17 haftalık oldum. Ancak geçmiyor yattığım yerden sürünerek kalkıyorum. Doktoruma sorduğumda ise gebelik öncesi fıtık olabileceği ancak hiç belirti vermediyse suan mr röntgen vs çekemeyeceğimiz için doğum sonrası bakılacak. Kuyruk sokumu ve kalça ağrısı mahvetmiş durumda sırf bu yüzden yatmak istemiyorum.