Nur67 Ebru-ramo merhaba adet düzensizliğiniz neden vardı hormondam dolayı mıydı yüksek hormonunuz mu vardı
Ebru-ramo Nur67 benim bekarken de böyleydi hormonlar da yumurtalıklarda bir sorun görmediler ama düzensiz di insülin ve d vitamin eksikliği var mış 4 ay düzenli ilaç kullandım hamile kaldım
Ebru-ramo Biraz kilo aldım evlendikten sonra diyet egzersiz de yaptım ama yine düzensiz di yani adetim 20 kilo verdim 4 ay içinde sonra öğrendik hamile olduğumu