Senmsii Ebru-ramo Gecikmen oldu mu canım yoksa erken mı baktın? Gecikme olduysa 1 çok düşük değer 5 üzeri hatta bazı testlerde 10 üzeri olması gerekiyor sonuç
betlulk05 Ebru-ramo merhaba benimde adetime 10-12 gün arası var bugün beta 1 çıktı sizde yükselmiş miydi acaba
Ebru-ramo minikdefnemm acil de kan verdim idrar yolu enfeksiyonu oldum Bi de kasığım da ağrı vardı doktor betaya bakalım dedi
Senmsii Ebru-ramo Yok canım 4 bile çıkan kişiler oluyor değere göre ama negatif oluyor sen yine kendini gözlemle 2 3 gün sonra sabah ilk idrarla evde test yap kan vermeden önce çift çizgi görürsen kan veririsin çok umutlanmadan
Senmsii Ebru-ramo Daha çok varmış canım benim belki geç döllenme bile olmuş olabilir sen bence 5 gün sonra evde test yap erken gebelik testi umarimcift çizgi görürsün 🙏
Ebru-ramo Senmsii umarım dua edin bende size ederim istiyen herkese nasip etsin inşallah rabbim eşimle bugünü bekliyoruz 🥺🥺🥺❤️
Senmsii Ebru-ramo Hamilelerin duası kabul olurmuş dualarimdasin canım Allah isteyen herkese versin güzel donuc alirsan buradan yaz bize ☺️
Nur67 Ebru-ramo merhaba adet düzensizliğiniz neden vardı hormondam dolayı mıydı yüksek hormonunuz mu vardı