Drfatma aventinmi avent alicaksaniz küçük 125 olanı alın çünkü o yenidoğan uyumlu büyük biberona gerek yokki büyüklerin uçları yenidoğan uyumlu değil ki bebek zaten doğduğunda tutamaz yani ama bende cam taraftari değilim pek alırken yenidoğan olmasjna dikkat edin buyujklerin yenidoğan uyumlu olmadığını biliyorum aventin en sevdiğim yönü o yenidoğan bebekler için olan biberonu bebeklerin emerken nefessiz kalmaması için uyumlu aynı anne göğsündeki gibi